İLETİŞİM DEMO TALEBİ

Harici Sadakat Yönetimi Sistemleriyle Entegrasyon

Sadık müşterileriniz için özel avantajlar sunan sistemler ile entegre olarak verimli çalışın.

Nebim V3 ERP'nin sunmuş olduğu indirim kampanyaları, indirim çekleri, para puan ve hediye kartı uygulamalarının yanı sıra, harici sadakat yönetimi sistemleri ile entegre olarak müşterilerinize farklı avantajlar sunabilirsiniz. Nebim V3'ün, Bonobo’nun Como Sense, Boyner grubun Hopi, Tanı pazarlamanın Paro , Doğuş grubun Zubizu Harici Sadakat Yönetimi Sistemleri gibi bir çok farklı harici sadakat yönetimi sistemi ile entegre olarak müşterilerinizi daha yakından tanıyarak farklı avantajlar sunabilir, üye tüm firmalardan kazanılan ve kullanılan puanların takibini yapabilirsiniz.

Nebim V3 POS satış ekranında müşterinin kullandığı harici sadakat yöntemi seçimi yaparak, ilgili firmanın sağlamış olduğu avantajlardan anında faydalanabilmelerini sağlayabilirsiniz.

Como Sense

Como Sense Hakkında

Nebim V3 ile entegre kullanılabilen Como Sense, işletmelere perakende müşterilerini tanıma imkânı sağlayan ve bu sayede müşterinin satın alma tecrübesini kişiselleştirerek harcamayı arttırma yolları sunan, işletmelere özel mobil app, sadakat kulübü, CRM ve raporlama araçları sağlayan kişiselleştirilmiş bir sadakat yönetimi sistemidir.

Como Sense ile belirlediğiniz hedef kitlelere özel kampanyalar oluşturabilirsiniz. Damgalı kart, puan, kredi, katılım ödülü, doğum günü, yıldönümü ve diğer özel günlere yönelik özel indirimler, kulüp fırsatları, kuponlar, kazı kazan ve daha birçok işletmenize özel sadakat programları özellikleri sayesinde perakende müşterilerinizi mağazalarınızı ziyarete ve alışverişe teşvik edebilirsiniz. Ayrıca, perakende müşterilerinizin kendi akıllı telefonlarına yükleyebilecekleri, işletmenizin markasına özel mobil uygulamanız sayesinde markanızın tüm bu avantajlarını müşterilerinizin ceplerinde taşımalarını sağlayabilirsiniz.

Müşterilerinizi taleplerini görüp satışı artırmaya yönelik SMS, e-posta, anlık bildirimler, markanıza özel mobil app için pop-up mesajları ve anket gibi araçlarla perakende müşterilerinizle çok kanallı bir iletişim sağlayabilirsiniz.

Como Sense tanıtım videosunu izlemek için tıklayın>

Nebim V3 POS ve Como Sense Entegrasyonu

Nebim V3 POS – Como Sense entegrasyonu; perakende müşterilerinizi tanımanız, deneyimlerini kişiselleştirebilmeniz, ziyaret ve harcamalarını artırabilmeniz için uçtan uca entegre bir çözüm sunuyor. Bu entegrasyon sayesinde, merkezinizde ve mağazalarınızda Nebim V3 ve Como Sense kullanan personellerinizin hatalarını minimize ederek operasyona yük bindirecek her çabayı ortadan kaldırabilir ve ayrıca mağazalarınızda müşterilerinizle ilişkilerinizde hız kazanabilirsiniz.

Perakende müşteri segmentasyonu

Sadakat yönetimine dahil olan perakende müşterilerinizi, akıllı, otomatik kampanyalarla, profil, davranış ve satın alma geçmişine göre segmente edin.

Perakende müşteriler için kişiselleştirilmiş sadakat programları

Perakende müşterilerinizi; tercihleri ve satın alma davranışları doğrultusunda belirleyeceğiniz akıllı ve otomatik ödüller ile (indirim kuponları, damgalı kartlar gibi) geri getirin.

Firmanın perakende müşterilerine özel mobil uygulama

Müşterilerinizin kendi akıllı telefonlarına yükleyebilecekleri, sizin kendi markanıza özel olarak tasarlanan mobil uygulamanın sağlayacağı bildirimler ve pop-up’lar sayesinde müşterileriniz ile sürekli iletişimde olun, sadece ceplerine girmekle kalmayın ve orada kalıcı olun.

Firmaya özel yönetim paneli ile hızlı karar alma

Pratik ve basit yönetim paneli ile gerçek zamanlı performans verilerine ve perakende müşteri analiz raporlarına hızlı erişim sağlayın. Bu sayede perakende müşterilerinizin ne istediklerini görerek satışı artırmaya yönelik hızlı aksiyonlar alın.

Como Sense Entegrasyonunun Nebim V3’e Sağladığı Sadakat Yönetimi Özellikleri

İndirim Kuponu / Hediye Ürün

Belli bir müşteri segmentine (örnek: son 6 ayda 3 kere alışveriş yapmış ama son 1 aydır yapmamışlara) indirim kuponu gönderimi yapılabilir. Yine belli ürün gruplarını tüketen müşterilere yönelik olmak üzere, belli ürün gruplarında geçerli indirim kuponu gönderimi yapılabilir ve kampanya geri dönüşleri analiz edilebilir.

Damgalı Kart

Her 250 TL’ye 1 damga veren 3 damgalık kartı doldurana 75 TL indirim kuponu gönderimi gibi damgalı kart kurguları ile çoklu alışverişin tetiklenmesi sağlanabilir.

Kredi Biriktirme / Harcama

Daha sadık müşterilerin daha çok kazanmasını hedefleyen baremli para puan kazanımı ve biriken puanların harcanması, puan trafiğinin müşteriye bildirimlerle haber verilmesi sağlanabilir.

PointClub

Müşterinin biriken puanlarıyla Pointclub kataloğundan ürün veya indirim seçmesi ve ödülünü Nebim V3 POS kullanılan kasalarda rahatlıkla kullanması sağlanabilir.

Doğum Günü Ödülü ve Kazı Kazan

Doğum günü ödülü ile müşterinin mağazaya gelmesinin tetiklenmesi ve Nebim V3 POS kullanılan kasalarda kazı kazan hediyenin kullanımı yapılabilir.

Club Deal (Kulüp Kampanyaları)

Daha sofistike kampanyaların uygulanması (örnek: 2.500 TL üzerinde yeni sezon alışverişi yapan Gold üyeye 1 hafta geçerli %30 indirim) ve elde edilen ek cironun raporlanması sağlanabilir.

Değerlendirme Anketi

Alışverişini tamamladıktan sonra mağazadan çıkan müşteriye sıcağı sıcağına değerlendirme anketi ve akabinde ödül gönderimi ve anketlerin raporlanması sağlanabilir.

“Sizi daha yakından tanıyalım” Formu

Müşterilerle ilgili bilinmek istenen verilerin kendilerine bir form göndererek sorulması ve akabinde müşterilerin ödüllendirilmesi sağlanabilir.

Hopi

Hopi uygulamasındaki kimlik numarasını okutarak, Hopi üyesi müşteri bilgilerine ulaşabilir ve Hopi için tanımlanan kampanyalardan faydalanabilmelerini sağlayabilirsiniz. Hopi hakkında detaylı bilgi almak için Hopi web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Paro

Paro uygulamasındaki kart numarasını okutarak, Paro üyesi müşteri bilgilerine ulaşabilir ve Paro için tanımlanan kampanyalardan faydalanabilmelerini sağlayabilirsiniz. Paro hakkında detaylı bilgi almak için Paro web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Vodafone Avantaj Cepte Entegrasyonu

Vodafone ile gerçekleştirilen entegrasyon ile Vodafone ve Nebim V3 ERP’de tanımlanan kampanyanın Vodafone uygulaması üzerinde oluşturulan şifre doğrulaması ile doğrulanıp Nebim V3 POS’da uygulanmasını sağlayabilirsiniz.

Tanımlanan indirim kampanyasının kullanılabilmesi için Vodafone Avantaj Cepte servisinin çalışması gerekmektedir.

Nebim V3 POS ekranından Vodafone üyesi seçerek işlem yapabilirsiniz.

Alışveriş sırasında ilgili kampanyaya uyan bir sepet varsa ve müşteri Vodafone üyesi ise, ilgili kampanyanın uygulanabilmesi için şifre beklenmesi ve şifre doğru girildiği durumda kampanyanın uygulanmasını sağlayabilirsiniz.

Umico

Kart numarasını okutularak Umico üyesi müşteri bilgilerine ulaşabilir, puan sorgulama ve kullanma işlemlerini yapabilirsiniz.

Zubizu

Zubizu uygulamasındaki üye tanıma kodunu okutarak, Zubizu üyesi müşteri bilgilerine ulaşabilir ve Zubizu için tanımlanan kampanyalardan faydalanabilmelerini sağlayabilirsiniz. Zubizu hakkında detaylı bilgi almak için Zubizu web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Demo Talebi

Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.

Demo Talebinde Bulunun

Paylaş

Facebook Twitter Google Pinterest Whatsapp Email