İLETİŞİM DEMO TALEBİ

Kategori Yönetimi ve Ürün Özellikleri

Ürünlerinizi; ürün hiyerarşisi, sezon, koleksiyon ve ürün özellikleri ile tasnif ederek etkin kategori yönetimi yapın.

Ürün Hiyerarşisi

Ürün hiyerarşisi ile ürünlerinizi; parametrik olarak öncelik sıralamasına sizin karar verebileceğiniz marka, cinsiyet, ürün grubu, ürün cinsi gibi ana seviyelerle kategorize edebilirsiniz. Bu sayede oluşturduğunuz ürün hiyerarşisinin her bir seviyesine göre raporlama ve analizlerinizi yapabilirsiniz. Planlama yaparken ürün hiyerarşinizim en alt seviyesine kadar inerek her bir alt kategori için planlama yapabilirsiniz.

Ayrıca ürün kodlamalarında hatayı önlemeye yönelik kodlama sistemini, yine ürün hiyerarşisi ile oluşturabilirsiniz. Ürün hiyerarşisi seviyelerini kullanarak vereceğiniz basit formüllerle otomatik ürün açma işlemlerini pratik bir şekilde yapabilir, ürünleri raporlamalarda gruplamak için kullandığınız ürün özelliklerinin hangilerinin hangi hiyerarşi seviyelerinde geçerli olacağını belirleyebilirsiniz. Bu sayede örneğin; pantolon tanımlayan kullanıcının karşısına gömlekle ilgili olan kısa kol özelliğinin çıkmasını engelleyerek yanlış seçim yapmasını engelleyebilirsiniz.

Sezon ve Koleksiyon Takibi

Sezon-alt sezon, koleksiyon ve öykü panosu (story board) bilgilerinden oluşan koleksiyon grupları tanımlayarak, ürünlerinizi bu koleksiyon gruplarına göre gruplandırabilir ve analiz yapabilirsiniz. He bir ürün ürününüzün hangi sezona ve o sezon içindeki hangi alt sezona ait olduğunu seçerek sezon takibi yapabilir ve sezon bazlı ürün performans analizleri yapabilirsiniz. Ürünlerinizin hangi koleksiyona ait olduğunu belirleyerek koleksiyon bazında ürün performanslarını ölçebilirsiniz. Aynı koleksiyona ait olan ürünlerin tüm tamamlayıcı ürün ve aksesuarlarıyla aynı mağazalara aynı anda sevk edilmesini sağlayabilirsiniz. Üretici firmaların koleksiyona konu olan hikayeyi kodlayarak takip ettikleri öykü panosu (story board) tanımlamalarını kolaylıkla yapabilir ve hangi sezonun hangi story board konulu koleksiyona ait ürünlerin performans ölçümleri ve analizleriniz kolaylıkla yapabilirsiniz.

Ürün Varyant Seçenekleri

Ürünlerinizi, hazır giyim, ayakkabı, ve mobilya gibi farklı sektörel ihtiyaçlarınıza göre renk dışında farklı boyutlandırma seçenekleriyle takip edebilirsiniz. Örneğin; hazır giyim için renk dışında bedeni kavala, drop gibi boyutlar, ayakkabı için renk dışında numara, taban genişliği, mobilya için renk dışında en, boy, yükseklik, halı için renk dışında ebat gibi boyutlar tanımlayarak varyant takibi yapabilirsiniz.

Varyant detaylarında raporlar alabilir ve renk ve boyut bazında performans analizleri yapabilirsiniz.

Ürün Tipleri

Ürünleriniz farklı ürün tipleri ile açabilir ve takip edebilirsiniz;

Ürünlerinizi, ürün, Set (Takım), 2.Kalite, Numune ve Planlanan ürün gibi farklı tipler ile açabilir ve takip edebilirsiniz.

Set (Takım) Ürün: Kendi başına satıla bilirliği olan farklı ürünleri bir araya getirerek farklı bir kod altında birleştirebilir ve set olarak satabilirsiniz.

2.Kalite Ürün: ikinci kaliteye düşen ürünlerin envanterlerini birinci kalite ürünlerden ayrı olarak takip edebilir, ikinci kalitenin hangi birinci kalite ürüne bağlı olduğunu görerek doğru bir şekilde ürün karlılık analizleri yapabilirsiniz.

Numune Ürün: Üretim ya da tedarik öncesi numune ürünlerinizi kodlayabilir ve bu numune ürünlerin numune testlerine kadar tüm süreçleri ayrı takip edebilirsiniz.

Planlanan Ürün: Üretimine ya da tedarikine henüz karar verilmemiş, planlama aşamasında olan ürünlerinizi planlanan ürün olarak kodlayabilir ve sadece üretim ya da tedarikine karar verilen planlanan ürünlerinizi ürün olarak atayabilirsiniz.

Seri Numarası Takibi

Seri numarası takibi ile; Ürün Alışlarınızda seri numarası oluşturabilirsiniz. Ürün sevkiyatlarında, toptan ve perakende satış esnasında barkod yerine seri numarası okutarak ürün çıkışlarını yapabilirsiniz.

Ürün Özellikleri

Ürünlerinize sınırsız sayıda ürün özelliği atayabilirsiniz. Örneğin; ürün tedarikçisi, menşei, kalitesi, materyali gibi birçok bilgiyi ürün özelliği olarak tanımlayabilir, raporlamalarda bu ürün özelliklerine göre filtrelemeler ve gruplamalar yapabilirsiniz.

Ürün Fotoğrafları

Satış ekranlarında, ürün kataloglarında, e-ticaret ve raporlarda kullanmak üzere ürün fotoğrafları, renk bazında fotoğraflar, aşama bazında fotoğraflar ve değişik açılardan çekilmiş fotoğraflar ekleyebilirsiniz.

Benzer Ürün

Her bir ürününüz için benzer ürün ya da kombin ürün tanımlamaları yaparak, satış esnasında olmayan ürün için benzerini ya da kombinlerini önerebilirsiniz. Ayrıca ürün dağıtım kurallarında dağıtılacak eksik ürünü benzeriyle tamamlayarak sevk edebilirsiniz.

Yıkama Talimatları, Kumaş Karışımları ve Ölçü Tabloları

Üretici firma iseniz; yıkama talimatları, kumaş karışımları, ölçü tabloları gibi birçok bilgili farklı ülkeler için farklı dillerde ürün kartı üzerinde kodlayarak takip edebilirsiniz.

Şirket Markası

Çok markalı Nebim V3 senaryolarında, ürünlere eklenen şirket markası kavramı ile, ilgili ürünün hangi şirket markası olduğunu tanımlayabilirsiniz. Sevkiyat süreçlerinde, ürünün kendisinde tanımlı şirket markasından farklı bir mağazaya sevk edilmesini önleyebilirsiniz. Satış süreçlerinde, ürünün kendisinde tanımlı şirket markasından farklı bir mağazada satışını engelleyebilirsiniz.

Mağaza bazında, ürün hiyerarşisi veya ürün özellikleri ile belirlenecek ürünler için süreçlerin engellenebilmesini sağlayabilirsiniz. Ör:

  • Mağaza Merkeze Sipariş Veremez
  • Merkez Mağazaya Sevkiyat Yapamaz
  • Mağaza Merkeze İade Edemez
  • Mağaza Mağazaya Sipariş Veremez
  • Mağaza Mağazaya Sevkiyat Yapamaz
  • Mağaza Müşteriden Sipariş Alamaz
  • Mağaza Satış Yapamaz
  • Mağaza İade Alamaz
  • Mağaza Servis Formu Giremez

Demo Talebi

Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.

Demo Talebinde Bulunun

Paylaş

Facebook Twitter Google Pinterest Whatsapp Email